Groep 7b

woensdag 26 oktober 2016

De helft van de klas heeft inmiddels een spreekbeurt gehouden! Er zijn hele leuke en interessante onderwerpen langsgekomen waar we vaak ook nog even over konden discussiëren met de hele klas!
Het is leuk om te zien hoe de kinderen elkaar complimenten kunnen geven en op een prettige manier kunnen wijzen op verbeterpunten!
De procenten en breuken zijn momenteel een belangrijk onderdeel en ook de oppervlaktematen en verhoudingen (schaal) komen veelvuldig in de lessen naar voren!
We hebben ook weer een paar leerzame Kanjerlessen gehad over vertrouwen krijgen en geven!
Tijdens wereldoriëntatie staat Frankrijk centraal voor de komende periode!
Vorige week vrijdag zijn we gestart met zingen onder begeleiding van de piano, vraag de kinderen maar eens wat te laten horen tijdens het avondeten! (Wel eerst de mond leeg maken)
Willen jullie de kinderen nog eens vragen de sportkleren mee naar huis te nemen? Niet alle sportkleding ziet regelmatig de wasmachine en dat komt de geur ook niet ten goede! Ik heb hier in de klas ook al even de nodige aandacht aan gegeven!

Met vriendelijke groeten,
Groep 7b en meester Marc