groep 6/7

woensdag 30 augustus 2017

We zijn weer begonnen in het nieuwe schooljaar! De kinderen hebben hun belevenissen tijdens de vakantie met elkaar gedeeld en is de opstart gemaakt met de schoolprogramma’s.

We hebben in de klas een aquarium gezet en de kinderen mogen ook zelf een visje meenemen om hierin te doen als ze dat leuk vinden. De bak heeft inmiddels een flinke bevolking!

Voor Rekenen en Spelling maken we al veel gebruik van de iPad. De kinderen moeten dus ook zorgen dat de iPad iedere dag op school is en opgeladen. Het geeft heel snel inzicht hoe de kinderen de sommen maken tijdens de les want wij kunnen direct meekijken via een dashboard.

Op maandag 11 september is er een voorlichtingsavond voor het schooljaar van groep 6-7 waar we de belangrijke dingen graag met jullie willen delen!

We gaan er weer een top schooljaar van maken!

Met vriendelijke groeten,

Marc Brouwer

Beste ouders/verzorgers,

Dit jaar mag ik het hele jaar voor groep 6/7 staan op de Parkenschool samen met Marc.  Daarom wil ik mij bij deze graag aan u voorstellen. Mijn naam is Estelle Witteveen en ik zit in mijn vierde jaar van Katholieke Pabo te Zwolle. In het vierde jaar loop ik mijn WPO (WerkPlekOpleiding) hier op de Parkenschool. Mijn werkdagen zullen de donderdag en vrijdag zijn. Ook op de woensdag zal ik af en toe aanwezig zijn om mijn eindonderzoek uit te voeren. Ik heb ontzettend veel zin om er een gezellig en leerzaam jaar van te maken samen met de kinderen, het team en de ouders!

Voor vragen kunt u altijd even binnenlopen.

Met een vriendelijke groet,

Estelle Witteveen