donderdag 11 juni 2020

Afgelopen maandag was het zo ver. Alle kinderen uit de klas weer samen op school. Voor groep 8 enorm fijn, de laatste weken van het schooljaar samen. Oefenen voor de musical, samenwerken aan de musical, samen de laatste gymlessen maar vooral het schooljaar SAMEN afsluiten!

Om 10 voor half 9 stroomden de kinderen het klaslokaal in. Toen iedereen binnen was,  eens goed de klas rondkijken. Wat zijn het er weer veel! Ons klaslokaal leek wel overvol. Toch fijn om alle kinderen weer te zien. Het went dan ook snel.

We merken dat de kinderen ook snel weer gewend zijn en dat ze veel samen willen werken en spelen. In de pauzes zien we, dat ze met veel kinderen een spel doen. Het ziet er weer vertrouwd uit.

Op dinsdag en donderdag hebben we gym op het rooster staan. Lekker buiten deze periode. Meester Jurjen bedenkt de tofste spellen. Op de foto een tikspel, ben je af dan moet je een rondje rennen en mag je daarna weer deelnemen aan het spel! De kinderen doen enthousiast mee!

Wij gaan het schooljaar afsluiten met de hele groep. We oefenen veel voor de musical en richten ons op de afsluiting van de basisschool! Het schooljaar is anders verlopen, maar we hopen dat ze een fijn jaar hebben gehad! Wij als leerkrachten hebben genoten van deze groep!