Bedankje (juf) Sonja Beumer

donderdag 11 maart 2021

Beste ouders/verzorgers,

Ik wil u/jullie heel hartelijk danken voor dit (zie foto) prachtige afscheidscadeau dat ik heb mogen ontvangen.                                                                                                                                                                          Het afscheid van school (na 44 jaar) liep door m’n plotselinge ziekte anders dan verwacht, maar ik koester de mooie herinneringen aan de Parkenschool, aan de kinderen en alle betrokken ouders.               De Pandora armband met bedels symboliseren voor mij deze herinneringen en zijn met recht een sieraad voor mij.                                                                                                                                                                Natuurlijk kijk ik er naar uit om school nog eens te bezoeken, maar in verband met de aanhoudende COVID- perikelen en m’n gezondheid lukt dit nog niet.                                                                                            Ook voor alle lieve en opbeurende blijken van medeleven wil ik iedereen nogmaals oprecht bedanken!

Met vriendelijke groet,                                                                                                                                                      Sonja Beumer  (ex leerkracht groep 2)