Buitenlokaal, moestuintjes en buitenspeelgoed

donderdag 7 mei 2020

In aanloop naar de heropening van de school op 11 mei a.s heeft de school met hulp van de Ouderraad (OR) de achtertuin onderhanden laten nemen. De achtertuin was al een tijd een doorn in het oog. De stenen afkomstig van het voetbalveldje lagen in het tuintje opgestapeld hetgeen vandalisme en onveiligheid in de hand werkte.

Om de leerlingen een frisse herstart te bezorgen is er afgelopen weken door Hamer buiten en spelen hard gewerkt om de boel op tijd op orde te maken. En dat is gelukt. De stenen zijn hergebruikt om een halfronde zithoek/theater te maken met verhogingen. Verder beschikt elke groep straks over een eigen moestuintje. Alle tegels zijn opnieuw gelegd, zodat het er allemaal weer mooi en verzorgd uitziet. We zijn erg blij met het resultaat. Een ware verrijking en verruiming van de school!

Ten slotte zijn er twee speelcontainers gevuld met nieuw buitenspeelgoed voor de groepen 3 t/m 8. Van springtouwen tot tafeltennissets, van diabolo’s tot devilsticks. De school is erg blij dat dit met hulp van de OR is gerealiseerd.