Een kijkje in het leven van de kinderen thuis

vrijdag 27 maart 2020

Nu we de kinderen bijna niet zien, vinden we het leuk om een inkijkje te krijgen van het “thuisleven”. We hebben inmiddels heel wat foto’s en filmpjes ontvangen van lezende kinderen in het park, knutselende kinderen aan de eettafel, gymmende kinderen voor de televisie…

Wat ontzettend leuk dat u ons zo op de hoogte houdt. Foto’s en filmpjes blijven van harte welkom. U kunt ze sturen naar de eigen juf of meester of naar averweij@leerplein055.nl.

Ook hebben wij een Instagram-account geopend voor onze school. Iedere dag delen we daar een leuke foto of filmpje.  @parkenschool_apeldoorn. U kunt ons ook taggen in uw eigen account als u iets leuks plaatst.

In groep 8 houden de kinderen een dagboek bij. Zo hebben ze na deze enerverende tijd nog een tastbaar iets om nog eens terug te lezen…. Immers hopen wij dat ze dit nooit meer mee zullen maken.