Even voorstellen…………..

woensdag 19 april 2017

Mijn naam is Ton Markink, ben 53 jaar en vader van 3 kinderen die met zijn gezin in Zwolle woont. Sinds vorige week ben ik als interim-directeur benoemd op de Parkenschool. Hoe lang de afwezigheid van Kitty Huisman zal duren is niet bekend. Voorlopig zal ik de goede voortgang van de school bewaken en de voorbereidingen treffen voor het nieuwe schooljaar.
Ik zal ongeveer 3 dagen per week aan het werk zijn voor de Parkenschool. Heeft u vragen, dan is de leerkracht uiteraard het eerste aanspreekpunt. Mochten er zaken zijn die u met mij wilt bespreken, dan vraag ik u een email te sturen voor een afspraak naar tmarkink@leerplein055.nl. Uiteraard kunt u mij ook gewoon aanspreken als ik er ben. Bijgaand een foto, zodat u weet wie ik ben. De werkdagen verschillen per week, aangezien ik meerdere opdrachten heb. Ik houd het team wekelijks op de hoogte van mijn werkdagen voor De Parkenschool.
Vriendelijke groet,
Ton Markink