Even voorstellen

donderdag 10 september 2020

Dit jaar hebben wij 3 nieuwe medewerkers:

Juf Angelique – groep 1
Juf Monique – groep 4
Juf Sanne – groep 7
Juf Vreni – administratie

Hieronder stellen zij zich aan u voor. (klik op meer lezen onderaan dit bericht)

Juf Angelique:
Als nieuwe leerkracht op de parkenschool mag ik me even aan u voorstellen.
Ik ben Angelique van Tuijl, sinds 13 jaar ben ik werkzaam in het onderwijs. De eerste jaren heb ik veel gewerkt in kleuterklassen in Deventer. De laatste jaren heb ik vooral in bovenbouwklassen gewerkt. Allebei is erg leuk om te doen. Vooral omdat samen werken, leren, kletsen en kijken naar kinderen echt mijn passie is. Ik geniet elke dag weer van het onverwachtse, de leuke grappen, de stappen die kinderen maken. Na twee weken in groep 1 kan ik zeggen: Wat een heerlijke baan heb ik toch!
Naast mijn werk ben ik een levensgenieter: ik kom graag in de natuur, wandel langs het strand, zit op terras, luister naar muziek, bezoek concerten en films. Thuis heb ik een zoon van 18 die sinds dit jaar gaat studeren in Utrecht. Dus daarvoor hoef ik niet veel meer thuis te zijn. Maar zijn we toch beiden thuis dan kijken we graag tv., kletsen samen en zijn we gestart met experimenteel koken.
Ik heb er zin in om me de komende jaren in te zetten op de Parkenschool en zal u vast veel tegenkomen in de gangen of in de klas.
Juf Monique:
Mijn naam is Monique Postma, dit schooljaar ben ik op donderdag op de Parkenschool leerkracht van groep 4. Sinds 1985 ben ik werkzaam in het het onderwijs, vanaf die periode heb ik voor 2 verschillende schoolbesturen gewerkt en in 2019, toen ik in Zutphen ging wonen, heb ik besloten om de werkzaamheden in het onderwijs voort te zetten via PON primair (Personeelscluster Oost Nederland). Ik word nu ingezet vanuit de vaste vervangingspool op verschillende scholen in de regio. Tevens ben ik ook werkzaam als coach in Zutphen, met veel plezier geef ik o.a. faalangst reductietraining aan kinderen en begeleid ik ook volwassenen.
In mijn vrije tijd vind ik het fijn om te lezen, wandelen, dansen en koken. Ook ben ik op allerlei manieren graag creatief bezig, van het maken van tassen op de naaimachine, schilderen, interieur tekeningen maken tot het maken van bonbons.
Inmiddels ben ik met veel plezier gestart in groep 4 en ik wil er graag met de kinderen een fijn schooljaar van maken.
Juf Sanne:
Mijn naam is Sanne Borger en ik woon momenteel in Dieren. Ik woon al mijn hele leven, namelijk 24 jaar, in Dieren. Dit is de plek waar ik thuis kom, vrienden en vriendinnen heb, naar school ben gegaan en hockey. Hockeyen doe ik al sinds ik 4 jaar ben, hierdoor ben ik gegroeid als een echte teamspeler. Dit zal ook terug te zien in de klas. Vertrouwen en wederzijds respect vind ik erg belangrijk. In een team moet je op elkaar kunnen bouwen, kunnen leren van en met elkaar en een verantwoordelijkheid leveren. Dit is wat ik de kinderen ook mee wil geven. Ik werk fulltime op school. Alle dagen van de week ben ik te vinden in groep 7.

Juf Vreni:
Mijn naam is Vreni Poelemeijer en dit jaar doe ik, samen met Jantien, de administratie op de Parkenschool. Wij hebben elk onze eigen taken. Ik ben aanwezig op de maandag en dinsdag en op de vrijdagmorgen, eens in de twee weken. De administratie doe ik ook op nog 3 andere leerpleinscholen nl. De Kosmos, De Marke en Het Woudhuis. Erg druk maar heel gezellig!
Verder lees en puzzel ik graag en geniet van mijn 2 kleinkinderen. Hopelijk tot ziens op deze leuke school!