Even voorstellen: Juf Lutein

vrijdag 12 maart 2021

Volgende week assisteer ik al voor de vierde week juf Angelique in groep 1. Elke dag ben ik delen van de dag met een groep leerlingen in het tussenlokaal voor leerwerk activiteiten rondom het IPC thema bezig. Ook leerlingen uit groep 2 van juf Ellen zullen van tijd tot tijd aanhaken. Ik vind de leerlingen, jullie kinderen, geweldig. Echt genieten geblazen. Tot de zomer mag ik met hen optrekken.

Ik ben 51 jaren jong, moeder van een tweeling van 15 jaar en inmiddels 13,5 jaar in Apeldoorn al waar mijn man geboren en getogen is.
Afgelopen oktober heb ik mijn PABO diploma gehaald en nu ga ik ervaring opdoen. U als ouders hoef ik na deze lockdown-periode niet te vertellen dat het echt een vak apart is… en dan maal 30…

Groetjes, juf Lutein