vrijdag 28 mei 2021

De laatste weken hebben we weer heel wat nieuwe kinderen in onze klas mogen verwelkomen. Wat hebben we het toch fijn met elkaar: er wordt gelachen, gehuild, getroost, gespeeld en volop ondernomen. Op een ochtend kwamen we op school……nee, het bleek een vliegveld te zijn: eerst de bagagecheck, dan de paspoortcontrole en gelukkig een stempel dat we door mochten. Eenmaal in het vliegtuig werden we door de meest charmante stewardess geholpen en de piloot bracht ons veilig naar verre oorden.
Wat genieten we met elkaar van het thema vakantie. We bouwen hele mooie tenten en bij slecht weer moeten we er ook in eten!
In de zandtafel zijn we onze droomvakantie-omgeving aan het bouwen: dat gaat gepaard met veel water…..modder en zwembaden. In het atelier zijn we kleuren aan het mengen om zo een echt landschap na te kunnen maken. Wat een plezier en aandacht voor het werken en leren in de klas. Ook tellen we veel en lezen we veel voor. Kortom, we genieten en zullen ook de komende weken nog heel veel ontdekken en leren.