maandag 12 juli 2021

De laatste weken zijn aangebroken. De kinderen hebben er zin in om nu eindelijk op vakantie te gaan. Na weken de vakanties te hebben uitgespeeld zijn we er wel aan toe. De wensenlijst van de kinderen wordt deze week nog uitgebreid besproken: waar gaan we heen, waarom en hoe gaan we op onze vakantiebestemming komen?

De laatste week hebben we genoten van onze spelletjesmiddag met groep 7. Wat doet iedereen goed mee en wat helpen de groep 7 kinderen de kleuters goed. De leukste spelletjes zijn van huis meegenomen.

Afgelopen vrijdag hebben we onze juffendag gevierd: wat zagen de kinderen er mooi uit. Wat een draken, prinsessen en koninginnen. Gelukkig waren er ook supermannen bij, die samen met ons de leukste spelen konden doen. We hadden hulp van supermoeders, die samen met een groepje kinderen alle spelletjes hebben gedaan. De lach op de gezichten was het allermooiste cadeau dat wij als juf kunnen krijgen. In huis kan ik bijna geen stap meer zetten, wat hebben we prachtige bloemen gekregen. Dank allemaal voor alle lieve woorden en leuke presentjes.

Wat gaan we onze kanjers van groep 1 missen. We wensen de kanjers heel veel plezier in groep 2. Gelukkig houden we nog een aantal kinderen in groep 1. Allemaal een fijne vakantie en tot het nieuwe schooljaar.

De juffen van groep 1.