vrijdag 5 februari 2021

Dit weekend lijkt er koud winterweer in aantocht te zijn. Gelukkig weten de kinderen van groep 2 hoe ze het weer lekker warm kunnen krijgen. Ze hebben afgelopen week een koek en zopie kraam gemaakt waar ze allerlei lekkere warme producten hebben verkocht. Soep, koffie, thee, warme chocolademelk en nog veel meer.
Ook hebben we geleerd dat het niet overal op de wereld tegelijk winter is. We hebben veel gekeken naar wereldkaarten en wereldbollen en we hebben zelfs een eigen plattegrond gemaakt van 3 fantasielanden.

Ik kijk er enorm naar uit om iedereen weer op school te zien aanstaande maandag. Dan leren we nog 2 weekjes over de winter en daarna gaan we door met het volgende IPC-thema… Waar zullen we dan over gaan leren? Ik laat het jullie binnenkort weten.

Tot maandag!