Groep 5-6

woensdag 10 mei 2017

Klassenshow                                                                                                                                                                                            Vrijdag 19 mei is het zover… onze jaarlijkse klassenshow. We zijn al heel druk aan het oefenen. Om 13.00 u start de voorstelling voor de ouders.

Apentrots                                                                                                                                                                                                    Vrijdag a.s. gaan wij met de groepen 5 en 6 naar de Apenheul. In de klas hebben wij allerlei opdrachten gedaan die te maken hebben met gezonde voeding en bewegen. Dit thema staat ook centraal tijdens ons bezoek. Door middel van een speurtocht gaan ze de Apenheul verkennen. De kinderen moeten zelf (gezond) drinken, fruit en een lunch meenemen. Ze hebben verder geen geld nodig.

Toets topo Zuid -Holland                                                                                                                                                       Maandag 15 mei heeft groep 6 weer een topo toets. Woensdag 17 mei is er weer een toets woordenschat van Nieuwsbegrip

Juf Suzan  zingt                                                                                                                                                                                                 Wilt u juf Suzan horen zingen? Ga dan a.s. zaterdagmiddag boodschappen doen bij de Jumbo (winkelcentrum de Mheen). Grote kans dat u haar daar aantreft……..