dinsdag 21 januari 2014

Deze week is een beetje anders dan anders. Vandaag was juf Suzan er niet i.v.m. de curcus Kanjertraining. Juf Gerda heeft haar vervangen. Donderdagmiddag hebben de leerkrachten van de bovenbouw onder schooltijd vergadering en zal juf Kim groep 5 overnemen. Vrijdag is dan alles weer normaal. Deze week zijn we begonnen met de Citotoetsen. De Citotoets spelling hebben we inmiddels gehad. Ook krijgen de kinderen deze week nog de Citotoets rekenen op donderdag en vrijdag. Er zijn geen dicteewoordjes mee naar huis gegaan, die komen volgende week weer. Op donderdag 30 januari begint op school voor groep 5 de cursus stijldansen, aangeboden door Dansschool Wensink. Er zullen 8 lessen gegeven worden tijdens de gymtijd. U moet dit zien als bewegingingslessen op muziek. Op 5 april is de halve finale op school en op 12 april is de finale in de dansschool. De dagen vallen op een zaterdagmiddag. Als uw kind meedanst kunt u daar natuurlijk ook bij zijn. Komende dinsdag is er weer zwemmen. De groep van meester Peter moet kleding meenemen en plastic schoenen.