groep 5/6

woensdag 21 september 2016

Maandag 19 september j.l. zijn we met de groepen 5, 6 en 5/6 op schoolreis naar Ouwehands Dierenpark geweest.

Het was heerlijk weer én we hadden alle ruimte in het park omdat er nog maar één andere school was.

De kinderen zijn op speurtocht door het park gegaan, maar ook hebben we natuurlijk heerlijk gespeeld….jammer dat een dag als deze zo snel voorbij gaat!

schoolreis-2016

Vrijdag 30 september is de talentenmiddag voor de bovenbouw. Morgen krijgen de kinderen een promofilmpje te zien over wat deze middag inhoudt. Hou je van dansen en/of hou je van zingen, dan is dit vast iets voor jou! Uiterlijk maandag 26 september kun je je bij de juf opgeven. In ieder geval is er voor iedereen die zich aanmeldt, de mogelijkheid om een gratis workshop bij Markant te volgen.

Volgende week donderdag hebben de kinderen vrij ivm de dag Leerplein055.