woensdag 12 maart 2014

Zachtjes aan begint het erop te lijken dat we de winter dit jaar over gaan slaan. In de groep werd daar niet over geklaagd deze week. We hebben het lentegevoel aangewakkerd door origami vlinders te maken die nu in een zwerm uitwaaieren op onze ramen. Elise heeft het goed uitgelegd en Roos is hoofdelijk verantwoordelijk voor het maken van een flink deel van onze fladderende luchtvloot. De kinderen hebben hun topografietoets over Frankrijk goed geoefend. Er zijn veel tienen gehaald. De volgende topotoets gaat over Zwitserland. Op maandag 24 maart horen de kinderen te weten waar hun zakmessen en koekoeksklokken vandaan komen want dan staat de toets hierover gepland. Volgende week woensdag moet het reguliere huiswerk mee naar school en op donderdag 20 maart maken de kinderen een toets van de aardrijkskundemethode.

vlinders