Handen uit de mouwen tijdens NL doet op vrijdag 10 maart

dinsdag 7 maart 2017

Het Oranje Fonds organiseert op 10 en 11 maart 2017, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn. Daarnaast draagt NLdoet bij aan een goed imago van het vrijwilligerswerk. Ook laat NLdoet zien hoe leuk vrijwilligerswerk kan zijn.

Aanstaande vrijdag doen we als school mee met NLdoet. Deze dag worden er door diverse vrijwilligers klussen gedaan op school. Zo krijgt de tafeltennistafel weer een nieuwe lik verf en worden de buitenbanken in vrolijke kleuren geschilderd.  We gaan in de natuurlijke tuin palen in de grond zetten zodat er met snoeiafval hutten van gebouwd kunnen worden en worden de schooltuinen omgespit zodat ze klaar zijn voor het voorjaar. Ook wordt er flink gesnoeid rondom en op de schoolpleinen. Veel vrijwilligers hebben zich aangemeld voor onze klussen waaronder een heel team van Hollander Techniek! Zij starten al om 9.00 en gaan door tot en met de lunch. Van 13.00 tot 15.00 komen de volgende vrijwilligers om de klussen af te maken. Natuurlijk bent ook u van harte welkom om mee te helpen. U kunt zich hiervoor opgeven bij Bert, Silvia of Kitty. We hopen op droog weer en een productieve en gezellige dag! En natuurlijk bedanken we nu al alle vrijwilligers die mee helpen!