Kleutergroepen

dinsdag 23 mei 2017

Vorige week woensdag kwam de moeder van Pieter en Anna in de klassen vertellen over het insmeren met zonnebrand. Waarom moet je je insmeren, hoe moet je je insmeren en wanneer moet je je insmeren? Ook kregen we allemaal een kleine tube zonnebrand voor in de tas. Bedankt May! Nu we het toch over insmeren hebben, denkt u eraan om uw kind ingesmeerd naar school te sturen!

We werken in de groepen aan het thema water. Waar komt het vandaan, waarvoor gebruiken wij water, wat blijft drijven en wat zinkt, hoeveel water gebruiken wij eigenlijk etc. Volgende week bieden wij de letter w aan. Vanaf woensdag zijn de spullen met die letter welkom in de klassen.

We willen u nog een keer helpen herinneren aan de overblijflijsten die op de deuren van de klassen hangen. Het gebeurt steeds vaker dat er geen overblijfouder is.