Legomasters

zondag 10 mei 2020

De afgelopen weken ontvingen wij leuke en mooie inzendingen voor de Legomasters-wedstrijd. Van een raket tot maanauto, van complete lanceerbasis tot een prachtig maanlandschap. Wat hebben jullie ons verrast met jullie bouwsels.

Voor de juffen en meesters een lastige keuze. We hebben gekozen voor 2 winnaars. Een leerling uit groep 1-4 en een leerling uit groep 5-8.

Jonathan uit groep 3 en Owen uit groep 6 zijn de winnaars geworden. Komende week ontvangen zij op school hun prijs. Hieronder vindt u wat foto’ s van de inzendingen. Helaas konden we de filmpjes die we ontvangen hebben hier niet inzetten.

We willen alle kinderen die hebben meegedaan bedanken voor hun enthousiasme en wie weet doen we dit volgend jaar nog eens met een ander thema.