Leuk om terug te zijn

dinsdag 10 maart 2020

Beste ouders,

De komende maanden zal ik weer als interim-directeur op de Parkenschool werken. Als het net zo positief verloopt als mijn vorige periode, nu ongeveer 2 jaar geleden, dan ben ik content. De sollicitatieprocedure voor een nieuwe directeur wordt de komende weken door Leerplein055 uitgerold met de ambitie om per 1 augustus een nieuwe directeur aan te stellen.

Ik zal mij de komende maanden bezig houden met de lopende zaken, voorbereidingen treffen op het nieuwe jaar en werken aan de ontwikkelagenda zoals die is vastgesteld voor dit schooljaar.

Uiteraard is de leerkracht het eerste aanspreekpunt als het gaat om de ontwikkeling van uw kind. Heeft u toch een vraag aan mij, dan bent u uiteraard van harte welkom deze te stellen. Zo nodig maken we een afspraak. Stuur in dat geval een email met onderwerp van gesprek naar tmarkink@leerplein055.nl.

Ik ben de komende 3 dagen per week aan het werk voor de Parkenschool. Werkdagen zijn wisselend. En voor wie niet weet hoe ik eruit zie, bijgaande foto.