Overblijf zorgen groepen 7 en 8

woensdag 15 februari 2017

Het komt zeer regelmatig voor dat ouders van de groepen 7 en 8 niet komen opdagen op de Prinsenhof voor het overblijven. Silvia komt hierdoor in grote problemen. Zij staat dan alleen op het plein en dat is niet verantwoord. Alle ouders van de Parkenschool worden bij het overblijven ingezet. Dat is de voorwaarde om ook van het continu rooster gebruik te kunnen maken. U wordt voor een aantal malen per jaar ingeroosterd en wanneer u niet kunt komen moet u zelf voor vervanging zorgen. De kinderen van de groepen 7 en 8 verheugen zich altijd op de pauze en hebben dit ook echt nodig. Dit kan echt niet als er geen overblijfhulp is. We vragen u dan ook met klem om het onderstaande rooster goed te bekijken en uw overblijfbeurt in uw agenda te zetten. Het zou jammer en vervelend zijn als we de kinderen binnen moeten laten als er geen overblijfouders is. Ze hebben de frisse lucht en beweging zo hard nodig op een dag. We gaan er vanuit dat dit vanaf nu weer goed gaat komen.

Op het oude rooster stonden de tijden voor vrijdag op de Prinsenhof niet juist vermeld. Hierbij het nieuwe rooster met de juiste tijden voor het overblijven.   tso-rooster-feb-juli-2017 nieuw