Verlof in het kader van arts- of therapiebezoek

woensdag 7 oktober 2020

Enige weken geleden hebben we u verzocht het bezoek aan artsen en therapeuten te plannen na schooltijd. Ik heb inmiddels tientallen verzoeken ontvangen. Vaak pas heel kort van te voren, omdat ze al gepland stonden. Het heeft in ieder geval goed inzicht gegeven in het aantal bezoeken onder schooltijd.

We verzoeken u nogmaals dringend het bezoek aan artsen en therapeuten na schooltijd in te plannen. We streven er naar om onze onderwijstijd zo effectief mogelijk te gebruiken. Daarbij komt dat het simpelweg storend is als kinderen later worden gebracht of eerder worden opgehaald.

Daarnaast dienen verlofverzoeken minimaal 10 dagen van te voren te worden aangevraagd als het echt niet anders kan. We streven naar optimale rust in de school om het onderwijsproces zo goed mogelijk te laten verlopen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Vriendelijke groet,
Ton Markink