dinsdag 7 januari 2014

Beste ouders, daar zijn we weer. Hopelijk heeft u allen een fijne vakantie gehad. Wij wensen u een heel goed en gezond 2014! De kinderen wisten al precies te vertellen dat ze over 6 weken weer vakantie hebben. In de tussentijd hopen we hen op een prettige manier toch wel weer wat bij te brengen.

Volgende week op 14 januari is er weer zwemmen. De kinderen van de survivalgroep van meester Peter moeten nu iedere keer hun kleren meenemen en ook een plastic zak om hun natte kleding in op te bergen.

Aankomende vrijdag krijgen de kinderen weer een dictee. De woordjes voor 10 januari hebben ze nog, als het goed is. Volgende week is er weer een toets, dus krijgen ze de week daarna weer nieuwe woordjes mee. Het is ook belangrijk om aandacht te blijven besteden aan de tafels.