woensdag 5 maart 2014

Deze week is onze stagiaire Heleen begonnen aan haar stage. Zij zal vanaf volgende week iedere dag, behalve op de woensdag, lesgeven in de groep. Deze week is ze er wel op woensdag. Op maandag krijgen de kinderen weer een toetsje van verkeer, het verkeerskrantje hebben ze mee naar huis genomen. Tevens zijn weer de nieuwe dictees meegegeven. Aankomende donderdag is er geen dansles omdat dhr. Wensink in het buitenland zit. Maar…..we hebben een verrassing…… Donderdagmiddag  hebben de kinderen een tennisclinic in de gymzaal. Volgende week pakken we het dansen weer op. Er zijn vragen gesteld over hoe de toets Engels geleerd moet worden. De kinderen hoeven de woorden niet te kunnen schrijven. Ze moeten alleen de betekenis van de woorden kennen. De toets is volgende week donderdag 13 maart. Deze vrijdag gaan we de aardrijkskundetoets voorbereiden. Die toets staat gepland op 21 maart a.s. Ook gaan we vrijdag genieten van de spreekbeurt van Naomi. Heel veel succes!