woensdag 5 februari 2014

nieuwe camcorder 004Weten jullie al dat Gilles en Karsten echte sportieve talenten zijn?? Zij zijn respectievelijk 2e en 3e geworden bij de Kidsrun (onderdeel van de Midwintermarathon)….Knap gedaan (ook van papa en mama, hihihi)!! Nog ruim 1 week en dan is het alweer voorjaarsvakantie. We hebben de meeste toetsen gehad en we gaan dan even lekker uitrusten….. Juf Suzan wil samen met de kinderen een thema-hoek maken over de Olympische spelen. Wie heeft voor ons spullen in bruikleen die met de Spelen te maken hebben (denk aan ski’s, schaatsen e.d.)? In hun weektaak hebben de kinderen een werkboekje over de Olympische spelen, met daarin leuke spelletjes op het gebied van taal. Aankomende donderdag gaan de kinderen weer dansen. Er komen 4 meisjes uit groep 6 bij zodat het aantal jongens en meisjes gelijk is…….en dan aan de zwier! De les begint strak half 9, dus graag op tijd op school aanwezig zijn. Vrijdag starten Dean en Toine de serie spreekbeurten. Zij hebben een webquest gemaakt over de Romeinen in Nederland (n.a.v. Asterix en Obelix) en houden daar een bespreking over. Koen en Gilles zijn de volgende in de rij op vrijdag 14 februari a.s. Volgende week dinsdag is er zwemmen. Voor de groep van meester Peter moeten er weer kleren en plastic schoenen mee. Vandaag gaat een briefje mee over de scholierencross. Voor diegenen die mee willen (mogen) doen: snel inleveren bij de juffen. U krijgt volgende week ook een briefje mee voor de oudergesprekken van eind maart.