Groep 5/6

woensdag 7 september 2016

Nu we inmiddels ruim 2 weken op weg zijn, hebben we onze draai gevonden.

Waren er in het begin nog kinderen (en ouders!) die het een eng idee vonden om in een combiklas te zitten, nu is iedereen gewend en vinden ze het leuk en gezellig. Daarbij wordt er ook nog keihard gewerkt: soms als groep 5 óf 6, als het kan samen ( bijvoorbeeld verkeer en nieuwsbegrip).

verkeersles1

Vanaf volgende week start het groepslezen voor de kinderen uit groep 5: donderdag 15/9 van 8.30-9.00 uur. Twee moeders hebben zich aangemeld om te helpen, graag nog één ouder erbij! Daarbij vinden wij het jammer dat zich nog geen ouders hebben gemeld die klassenouder willen zijn….

Maandag 19 september gaan we op schoolreis naar Ouwehands Dierenpark, de informatie is per mail verzonden.

Dinsdag 29 november gaan we naar de ASK voorstelling in Orpheus, twee ouders kunnen mee als begeleiding (zij worden dan gelijk klassenouder, hahaha!!).

“Als je de tafels kent, is het rekenen een fluitje van een cent”…. Blijf goed oefenen!

Van 7 ouders missen wij nog het calamiteitenformulier, het is in uw eigen belang dat wij deze zo spoedig mogelijk in ons bezit hebben.