Kleuters

woensdag 23 september 2015

Zoals u waarschijnlijk van uw kind al hebt begrepen, zijn wij bezig met de letter S. We zijn al erg blij met alle voorwerpen die we binnen hebben gekregen, maar er kan altijd nog meer bij.
Een aantal kinderen heeft nog geen verfschort, placemat of gymtas (graag alles voorzien van naam).
Binnenkort start de Kinderboekenweek. We gaan werken aan het thema: boeken en groep 1/2b zal ook nog veel energie steken in de voorbereidingen van de klassenshow op vrijdag 9 oktober. Het wordt een fantastische mix van Jan Klaasen en Kinderboekenweek, dus plan alvast vrij!
Nadat het speellokaal leeg was gehaald en er dus weer ruimte is gekomen om te gymmen, gaan de kinderen zich regelmatig in sporttenue “hijsen”.
Dat blijkt een ware “bevalling” te zijn. We merken dat er toch nog veel kinderen zijn die moeite hebben met aan- en uitkleden. Kinderen redden zich straks het beste als ze zich zelf aan mogen kleden.