Vieren in 4B

woensdag 26 februari 2014

Na de voorjaarsvakantie hebben we nieuwe groepjes gemaakt. In teams van vier zitten de kinderen bij elkaar, zodat ze ook goed samenwerkingsopdrachten kunnen doen.
De dicteewoorden, die de kinderen mee naar huis hebben genomen worden vrijdag getoetst.
Vrijdagavond is er disco. Vanaf 18.20 uur kunnen ouders hun kinderen naar de hal brengen. Tussen 18.30 en 19.15 uur is de disco voor de groepen 1 tot en met 4. Ouders zijn welkom in lokalen van de kleuters om te blijven koffie drinken.
We hebben van nu tot aan de zomer buitenschoolse activiteiten op een rij gezet: gym in het Oranjepark bijvoorbeeld, een bezoek aan de bibliotheek e.d.. Deze lijst komt binnenkort per mail bij de ouders, zodat ze eventueel kunnen intekenen om mee te gaan, te rijden, te begeleiden.
Voor de verjaardag van meester Boudewijn op dinsdagmiddag 18 maart, zouden we vier of vijf rijders/begeleiders met auto willen vragen mee te gaan naar de Koekoek in Vaassen.