Nieuwe ouders

Op De Parkenschool staat de deur open voor ieder kind! Wanneer uw kind binnenkort 4 jaar wordt of u gaat bijvoorbeeld naar Apeldoorn verhuizen dan bent u hier op het goede webadres voor een fijne basisschool! En wilt u weten of De Parkenschool bij u en uw zoon of dochter past? Dan zijn u en uw kind van harte welkom om een kijkje op onze school te komen nemen. Momenteel zijn er virtuele rondleidingen. Sinds kort is er een nieuw aanmeldingsbeleid voor kinderen onder de 4 jaar. Kijk verder bij aanmelden.

Voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding door de school kunt u contact opnemen met directeur Inge Schoonderwoerd of met Angelique van Tuijl (leerkracht gr. 1) via het mailadres parkenschool@leerplein055.nl of telefonisch 055 5790390.