Het schoolgebouw

Het gebouw kenmerkt zich door de ‘huisjes’, die rond de centrale hal gerangschikt zijn. In de hal worden op het podium de prachtigste klassenshows getoond. Binnen onze school bevindt zich het unieke speellokaal voor de groepen 1 en 2. Daar kunnen de kleutergroepen op ieder moment van de dag bewegen. Ook maken we gebruik van de gymzaal van de KSG. We lopen ons schoolplein af en lopen zo de gymzaal binnen. De groepen 3 t/m 8 maken hier twee keer per week gebruik van. De groepen 3 t/m 8 hebben een vakdocent bewegingsonderwijs.

In het gebouw hebben we de groepen 1 t/m 8 gehuisvest.
mozaiek 5

Op het schoolplein is een speciaal plein voor de kinderen van de groepen 1 en 2. De andere groepen spelen op het grote plein voor de hoofdingang. In het schooljaar 2009-2010 heeft de ruimte achter de school de bestemming van”natuurlijk speelplein” gekregen. In 2015 heeft onze leerlingenraad gezorgd voor de aanleg van een ‘schoolplein 14’ . (i.s.m. met de Cruijff foundation)