Buitenschoolse opvang (BSO)

Onze school biedt zowel voorschoolse opvang (vso) als buitenschoolse opvang (bso).

Een bso in een basisschool: dát heeft zo z’n voordelen. De kinderen van bso De Parken lopen zelf van school naar onze opvang. Heel vertrouwd, veilig en gezellig. De jongste kinderen worden uit de klas opgehaald. Bij bso De Parken zorgen de pedagogisch medewerkers voor verrassend en inspirerend vermaak. Natuurlijk verliezen zij daarbij het pedagogisch element niet uit het oog. Want opgroeien en wijzer worden stopt niet als de bel gaat aan het einde van de schooldag.

Dagelijks worden er workshops aangeboden: figuurzagen, muziek maken of robots programmeren. De bso heeft drie ruimtes, dus iedereen vindt altijd een fijn plekje voor zichzelf. Dat lukt buiten ook meer dan prima. Op het kleine plein, waar de jongsten zich vermaken in de zandbak of op de fiets. Of op het grote plein waar iedereen kan klimmen op het klimrek, schommelen of tekenen en kletsen aan de picknicktafels. Leidster bso De Parken: “we wandelen vaak naar een van de parken of richting het centrum waar we samen boodschappen doen. Ook de bibliotheek en cultureel centrum weten we goed te vinden! Zo zie je, geen dag is hetzelfde!”

Voor meer informatie over bso De Parken of over de vso kunt u bellen met telefoonnummer (038) 421 45 21. Liever via e-mail contact? Ga naar de contactpagina van Doomijn Kinderopvang en vul het formulier in. De openingstijden kunt u vinden op de website van bso De Parken.

Tevens werken wij samen met MAM’s kinderopvang, gevestigd aan de Canadalaan. Kijk ook eens op hun website: https://www.mamskinderopvang.nl/