Peuterspeelzaal

Op peuterspeelzaal (psz) De Parken van Doomijn Kinderopvang maakt ieder kind een goede start. Elke dag is hier even leuk en gezellig, leerzaam en afwisselend. De peuterspeelzaal zit in onze school.

Het lokaal staat vol natuurlijk en duurzaam speelgoed. In elke hoek zijn weer andere avonturen te beleven. De leeshoek, de bouw- en autohoek of de huishoek? De kinderen gaan op ontdekking en bedenken hun eigen verhalen en avonturen. Liever samen spelen? Samen verven en kleien, buitenspelen, muziek maken en zingen of met elkaar leren over de meest verschillende thema’s. De psz sluit ook aan op de thema’s van de school. Zo maakt psz De Parken de stap naar het basisonderwijs al een stukje kleiner.

Voor meer informatie over de peuterspeelzaal De Parken kunt u bellen met telefoonnummer (038) 421 45 21. Liever via e-mail contact? Ga naar de contactpagina van Doomijn Kinderopvang en vul het formulier in. Klik hier voor de openingstijden van peuterspeelzaal De Parken.

Ook werken wij samen met MAM’s kinderopvang. Voor meer informatie: https://www.mamskinderopvang.nl/