Groep 5B

woensdag 24 september 2014

Wat hebben wij het leuk gehad afgelopen maandag in het Dolfinarium. We hebben de roggen geaaid, verschillende shows bekeken en lekkere frietjes gegeten. Vooral de show van walrussen was erg leuk. Geweldig om  deze grote dieren in actie te zien. Alle begeleidende moeders nogmaals  reuze bedankt voor jullie gezelligheid en hulp!

Maandag gaat de Kinderboekenweek van start. Het thema is FEEST. In de klas gaan we voorlezen uit “De Rode Prinses” van Paul Biegel. Een spannend verhaal waarin de  Rode Prinses ontvoerd wordt door de rovers Holz, Bolz en Schwanzenstolz……. Ook hebben we een leuk Kinderboekenweek boek erbij in onze klas “bibliotheek”: Feest voor de Krukkenclub.

A.s. dinsdag gaan we weer zwemmen, denkt u aan alle spullen? Wilt u ook nog even controleren of alle gymspullen nog passen. Deze hebben wij maandag weer nodig. Donderdag 2 oktober a.s. zijn alle kinderen vrij i.v.m. de jaarlijkse medewerkersdag en vrijdag 3 oktober is ons uitstapje naar de Apenheul ! U kunt nog steeds oude mobieltjes inleveren in de groene box in de hal. Dank u wel daarvoor, namens de gorilla’s.