Groep 4A

woensdag 29 januari 2014

foto 2

Deze week hebben de kinderen geen dicteewoordjes meegekregen i.v.m. de Cito Spellingtoets. Deze is afgenomen op maandag en woensdag. Iedereen heeft heel goed zijn/haar best gedaan. ( zie foto). Vandaag hebben de kinderen goed de tafels geoefend voor het kleine tafeldiploma ( tafel 1 t/m 5 en 10). Volgende week kunnen ze dit diploma halen. Iedereen is er klaar voor. Morgen komen er een aantal ROC-studenten in verschillende klassen de gymlessen verzorgen. Dit heeft te maken met een examenopdracht. De gymles van onze groep verschuift naar het eind van de ochtend en dat betekent dat er geen vroege pauze is. De les is rond 12.15 uur afgelopen en de kinderen komen na 12.30 uur in de klas. De overblijfouder is hiervan op de hoogte gebracht. Graag willen wij de ouders bedanken voor alle inzet en hulp in onze klas. Zonder jullie kunnen wij niet de dingen doen die we nu doen. We snappen ook heel goed dat er wel vaak een beroep op de ouders gedaan wordt (zelfs op opa’s en oma’s), maar dit wordt enorm gewaardeerd. Op woensdag 12 februari willen we graag onze verjaardag vieren met de kinderen. Iedereen mag dan verkleed naar school komen.