Activiteiten/sport commissie

Naast de “gewone” lessen organiseert De Parkenschool veel extra activiteiten. Vele daarvan zijn terug te vinden in de jaarplanning, maar soms komen daar nog leuke, interessante of gezellige tussendoortjes bij. Voor al deze activiteiten is er de ActiviteitenSportcommissie (ASC).

Het team van De Parkenschool kan altijd een beroep doen op de ASC, boodschappen en (eventueel) de personele bezetting komen dan prima voor elkaar. De ASC krijgt budget van de Ouderraad; het financiële reilen en zeilen wordt eenmaal per jaar gecontroleerd door de strenge rekenmeesters van de kascommissie.

Zo af en toe heeft zelfs de ASC een paar extra handen nodig. Daarvoor doen we graag een beroep op u. Een helpende hand is altijd welkom! Aarzel niet en  spreek één van de ASC leden aan!

Jaarlijks terugkerende activiteiten

• Openingsfeest
  • Sinterklaasviering
  • Kerstviering
  • Paasviering
  • Schooldisco/zomerfeest

AC leden

Voorzitter:

Eppo Eppens (Rosalie groep 8)

Lid:

Fanina van Hoven (Sophie groep 6 en Max groep 3 )

Jelle Alrich (Jort groep 4 en Milou groep 3)

Jurjen Tromp (Lotte groep 5 en Juke groep 3)

Marijn Holterman (Tijn groep 7)

Eline Cramer (Teun groep 6)

Namens het team: Ramona de Goederen

Er zijn vacatures voor nieuwe leden.