vrijdag 8 januari 2021

Wat een vreemde start van het nieuwe jaar. Een jaar waarin we ons verheugen op een nieuw normaal. Kinderen van groep 1 weer heerlijk in de klas te hebben, geen angsten meer voor Corona, maar gewoon lekker werken en spelen met elkaar.
De kinderen uit groep 1 hebben een nieuw thema ontvangen om thuis mee te werken. En wat werken de kinderen goed met hun ouders. Er komen prachtige kunstwerken voorbij, mooie foto’s van wandelingen, de opdrachten die uitgevoerd konden worden. Wat heb ik een ontzettende bewondering voor jullie inzet en die van de ouders.
Ook de komende week gaan we verder met het thema “Brrr wat is het koud”. En echt buiten is het gewoon koud, terwijl we binnen in huis kunnen genieten van de warmte en de gezelligheid. Samen met je ouders, opa, oma of met een vriendje of vriendinnetje gaan we weer op onderzoek uit en maken we allerlei opdrachten. In de meetings van onze groepjes zijn we blij elkaar te zien en even te spreken. De kinderen zeggen ook dat ze hun klasgenoten zo missen. De juf mist jullie ook hoor. Nog even houden we vol: we doen het tenslotte voor een goed doel.