donderdag 30 september 2021

‘Time flies when you’re having fun’! Mijn eerste maand op De Parkenschool is voorbij gevlógen. Waar ik vorige maand al een beeld had van het hardwerkende team, kan ik nu ook zeggen dat ik erg blij ben met de betrokkenheid van de ouders. Het is aangetoond dat educatief partnerschap bijdraagt aan de positieve ontwikkeling van een kind.
Of het nu gaat om het luizenpluizen, het begeleiden van groepjes bij uitstapjes, het regelen van een fotograaf, het meedenken over beleid of zelfs een klas overnemen bij afwezigheid van een leerkracht, keer op keer zijn ouders op De Parkenschool bereid zich actief in te zetten voor het prettig naar school gaan van hun kind. Dat is in het belang van de kinderen en maakt dat de school net dat extra stapje kan zetten.

Ik heb er dan ook vertrouwen in dat we op De Parkenschool mooie stappen kunnen zetten dit schooljaar, want alleen ga je misschien sneller, samen kom je verder!

Inge Schoonderwoerd
Directie