Voorstellen gastouder Elzeline

maandag 10 januari 2022

Beste ouders en kinderen,

Graag wil ik me aan u voorstellen.

Mijn naam is Elzeline, 51 jaar, getrouwd en ik heb 2 zonen (18 en 20, uitwonende studenten).

Ik woon in de wijk de Parken.

Bij mij thuis bied ik naschoolse opvang aan kinderen van 4-12 jaar op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag na schooltijd. In de vakanties en op studiedagen is de gehele dag mogelijk. Kleinschalig, maximaal 5 kinderen. Uurtarief: 6 euro per kind per uur. Start per 1 maart 2022.

Na schooltijd kan ik de kinderen van school (in de buurt) ophalen en lopen/fietsen we naar mijn huis. We drinken gezellig een kopje thee. Daarna kunnen we leuke dingen gaan doen. Als je van knutselen en bakken houdt zit je bij mij goed. Een spelletje doen, de parken in, lekker chillen of huiswerk maken kan natuurlijk ook. Ik vind het leuk om met een klein groepje te werken, zodat ik de kinderen veel individuele aandacht kan geven.

Wat ik belangrijk vind is: sociaal zijn naar elkaar, trots zijn op jezelf, persoonlijke aandacht en je thuis voelen.

Ervaring: ik heb 5 ½ jaar ervaring bij de BSO. Ik ben opgeleid als Pedagogisch medewerker kinderopvang 4 en bezit alle benodigde eisen van een gastouder (LRK volgt).

Als u interesse heeft hoor ik het graag.

Elzeline