Beeball groepen 3, 4 en 5

woensdag 24 augustus 2022

Informatie over het Scholen BeeBall toernooi van Robur ‘58.

Op school hangt een inschrijflijst voor het BeeBall toernooi dat 21 en 28 september gehouden wordt op de honk- en softbalvelden van Robur’58. Orderbos 41. BeeBall is een flitsend en stoer spel voor groep 3, 4 en 5. Bij BeeBall staat teamgeest, sportiviteit en spelplezier voorop. De kinderen raken vertrouwd met gooi-, vang- en slag technieken op het honkbalveld.

We hopen natuurlijk dat jullie zin hebben om onze sport te leren kennen. Schrijf je in als team, maar je kan ook zonder team meedoen dan kom je bij kinderen van andere scholen in een team. Bij veel animo mag je meerdere teams inschrijven.

Op de eerste woensdag (21 september) zijn er trainingen. We leren je gooi-, vang- en slagtechnieken en de spelregels van onze mooie sport. Ook krijg je les in het materiaalgebruik. De trainingen starten om 14:00 uur en zijn om 16:00 afgelopen.

De tweede woensdag (28 september) speel je wedstrijden tegen de andere deelnemende scholen. Aanvang is om 14:00 uur. We beginnen met een gezamenlijke warming-up. Het einde is rond 16:30 uur.

Wat heb je nodig:

-sportkleding (natuurlijk leuk als jullie als team herkenbaar zijn door (school) kleur);

-gympen of schoenen met noppen als je die hebt;

-pet (honkballers dragen altijd een pet );

-waterfles & (gezonde) snack (de kantine is open);

Je ouders, juffen/meesters zijn welkom natuurlijk om te kijken. Robur’58 zorgt voor voldoende trainers en toezicht om het voor iedereen een leuke middag te maken.

Inschrijven kan tot 13 september. Meer info via: jufmalika@live.nl

Tot ziens bij Robur’58 (Orderbos 41)