De medezeggenschapsraad (MR)

vrijdag 3 september 2021

In de medezeggenschapsraad worden de belangen van kinderen, personeel en ouders optimaal behartigd. Heeft u als ouder een goed idee, zijn er zaken waar u zich aan stoort of heeft u een vraag voor de MR? Laat het weten aan een MR-lid of kom naar de vergadering!

De medezeggenschapsraad van de Parkenschool bestaat dit schooljaar uit de volgende leden:

Oudergeleding : Hanna Klarenbeek, Julia Kool, Thijs Gaanderse.

Personeelsgeleding: Suzan van Werven, Arlette Verweij, Daniëlle Tromp.

Het jaarverslag van de MR van schooljaar 2020-2021 is nu op de website te vinden. In dit verslag kunt u teruglezen wat de MR in het afgelopen schooljaar heeft besproken.

De vergaderingen van de MR zijn open. U bent dus altijd van harte welkom om de vergadering bij te wonen. De eerstvolgende vergadering van de MR is op 11 oktober om 19.00. Alle data van MR vergaderingen zijn te vinden in de schoolagenda op de website.