Feesten vieren en hard werken

donderdag 22 december 2022

Wat kunnen we toch goed feestvieren op De Parkenschool! Mede dankzij de tomeloze inzet van ouders bij het voorbereiden en uitvoeren van de feestdagen, hebben we er een hele geslaagde Sinterklaasviering en een gezellige kerstperiode op zitten.

En als er zo goed ontspannen wordt met elkaar ontstaat er ook weer ruimte om hard te werken. Op de ouderavond van 16 januari 2023 nemen we u graag mee in waar we mee bezig zijn. We zullen dan weer verschillende workshops verzorgen, zodat u kunt kiezen waar u meer over wil horen. De uitnodiging volgt direct na de vakantie, maar bij dezen alvast de oproep om de datum in uw agenda te zetten. We kunnen in ieder geval alvast vertellen dat we ook in 2023 niet stil gaan zitten.

In het kader van de goede voornemens voor 2023, wil ik u vragen om mee te werken aan de (verkeers)veiligheid rondom het schoolgebouw. Als iedereen die met de auto naar de ingang aan de Kastanjelaan komt via de Tutein Noltheniusstraat komt aanrijden, houden we het zo overzichtelijk mogelijk en kunnen we beter rekening houden met de voetgangers en fietsers die naar De Parkenschool en de buurscholen komen.

Ik wens u alvast een heel gezellig kerstfeest en een leerzaam 2023!

Inge Schoonderwoerd