Goede voornemens

donderdag 21 december 2023

In alle decembergezelligheid zoeken we op school ook naar momenten om vooruit te kijken. De maanden na de kerstvakantie lenen zich goed om opnieuw naar de jaardoelen te kijken en nieuwe plannen te maken. We gaan aan de slag met een kwaliteitskaart rekenen waarmee de doorgaande lijn in de school nog beter gewaarborgd wordt, het Vroeg Vreemde Talenonderwijs krijgt een boost als het team naar Engeland is geweest en we gaan ons nog meer verdiepen in het zijn van een Gezonde school. Vooral bij dat laatste hebben we uw hulp hard nodig. Na een recente inventarisatie onder alle teamleden, gaan we een plan opstellen waarin komt te staan hoe wij invulling willen geven aan gezond eten en drinken op school. Eén ding is al duidelijk; we willen echt niet dat kinderen snoep of chocola meenemen naar school. Verder willen we graag doorgaan met het water drinken op school, dat nu al door een heel groot deel van de leerlingen gebeurt. Geen grote veranderingen dus voor 2024, maar doorgaan op de goede weg waar we nu al op zitten. Uiteraard delen we alle ontwikkelingen met u.
De leerkrachten doen dat via Parro van de groep van uw kind en er worden algemene berichten gestuurd die voor alle groepen gelden. Als u beide kanalen in de gaten houdt, bent u altijd op de hoogte. Vanaf morgen (vrijdag 22-12-2023) is het vakantie voor de kinderen. Een dag later is het team ook twee weken vrij. Ik hoop dat die weken voor iedereen de lucht brengt die nodig is en dat er ruimte is voor gezelligheid. Ik kijk ernaar uit om iedereen volgend jaar weer in goede gezondheid te zien!

Mede namens het team hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2024 gewenst!

Inge Schoonderwoerd