donderdag 30 maart 2023

Nog steeds leven we in een beestenboel. Dagelijks nemen de kinderen knuffels mee. Voor deze knuffels en de speelgoeddieren bouwen we hokken. We passen en meten of ze er allemaal in kunnen. Ook schilderen en tekenen we mooie kippen en eieren. We vragen ons af hoe we eigenlijk zeker weten wanneer er wel of geen kuiken in het ei zit. Ondanks dat we met een lichtje op het ei niks zien, zijn we ervan overtuigd dat er een kuiken in zit. Spannende tijd dus.
Buiten leggen we een stalvloer met alle losse keien die we kunnen vinden. Best moeilijk, maar met goed overleg komen we een heel eind.
Nog even en we stappen over op kriebelbeestjes. Dan gaan we op expeditie door de schooltuin. Op zoek naar alle beestjes.
We ontdekken en onderzoeken volop. We leren veel en ook steeds beter samen overleggen.