woensdag 2 februari 2022

Vanaf maandag 24 januari zijn we begonnen met ons nieuwe thema ‘Ik kom je helpen.’ In die week bleken er echter zoveel kinderen ziek te zijn dat we met de hele groep in quarantaine moesten. Juf Geralda sloot zich aan bij de ziekenboeg, juf Nuella ging onverstoorbaar verder en zorgde voor de online introductie. Elke dag weer nieuwe activiteiten, waar goed aan meegedaan werd. Maar helaas… ook zij kwam aan de beurt en moest thuisblijven.

Het was niet de bedoeling dat we het thema gelijk zo in praktijk zouden brengen?

Van de apotheek in Eerbeek kregen we een doos vol spulletjes waarmee we vast snel weer opknappen en anderen kunnen helpen.

Voorstelling.
Een paar kinderen hebben een voorstelling bedacht, die wilden ze graag aan ons laten zien.

Hieperdepiep!!!

Op 26 januari kregen we een heel mooi bericht, juf Ellen is die dag bevallen van een prachtige zoon, Rafael.
Natuurlijk namens ons allemaal van harte gefeliciteerd lieve juf, een heel fijne en gezonde toekomst voor mama, papa en dit mooie mannetje.