donderdag 2 juni 2022

Sinds kort komt Esther op donderdag en vrijdag stage lopen in onze groep en ze stelt zichzelf even voor:

Ik ben Esther en ik loop vanaf de meivakantie stage bij de Parkenschool in groep twee. Ik volg de deeltijdopleiding en daarnaast werk ik in de kinderopvang, dit doe ik inmiddels alweer vier jaar. Een paar jaar geleden ben ik mij gaan oriënteren op een toekomst in het onderwijs en in het voorjaar van 2021 heb ik de knoop doorgehakt om de pabo te gaan doen. Naast mijn werk en opleiding vind ik het leuk om te puzzelen, wandelen en te bakken en één keer in de week doe ik aan yoga. Groeten Esther.

We zijn begonnen met het nieuwe thema, ‘van A naar B.’ We hebben een weg met voetstappen in de klas, maar wat er nou toch op de weg ligt????? Getsie!!! Hondenpoep!!! Dina en Valentijn laten even zien wat ze ervan vinden.

Op vrijdag 20 mei was er een kleedjesmarkt, geweldig georganiseerd door de leerlingen van groep 8. Vanaf het begin van de dag waren we heel erg wiebelig, maar daar konden we ook niets aan doen volgens de juf, we vonden het zo spannend, portemonnee bij ons en wat zouden we kunnen kopen? Iedereen vond al snel iets, we hebben er een paar foto’s van. Iedereen was superblij met de aankopen, hopelijk de ouders ook.

We zijn op het informatiebord een soort woordspin aan het maken, van de auto wisten de kinderen al heel erg veel, knapperds!!!

Wordt vervolgd, er zijn zoveel manieren om van A naar B te gaan.

En dan is het ineens 1 juni….mijn laatste dag in deze fantastische groep. Wat vond ik het leuk om weer terug te zijn op de Parkenschool!

En voor alle kinderen: we hebben het super gehad, elke keer weer jullie vrolijke gezichten, ik kom vast nog weleens om een hoekje piepen hoor, ik ga jullie echt missen!!

Ouders: bedankt voor alle gezelligheid. De mooie bloemen vanochtend en het heerlijke cadeau, de chocola en de cake, maar ook het mooie herinneringsboek wat eraan zit te komen, heel lief allemaal. Ik ga er thuis van genieten!

En natuurlijk ook Nuella en Angelique, alle andere collega’s: dankjewel voor de fijne tijd!

Juf Geralda