donderdag 25 augustus 2022

Samen spelen op de spelleerplaatsen, vertellen in de kring, rennen in de gymzaal en fietsen op het plein. Wat is het toch fijn om weer samen op school te zijn!
De kinderen uit groep 2 hebben de afgelopen dagen het lokaal ontdekt met alle materialen. Met name de onderzoekplaats met magneten, de bouwplaats en het atelier waren favoriet.
Volgende week beginnen wij met het eerste IPC thema: “Huis en thuis”. In dit thema leren de kinderen alles over wonen: de buiten- en binnenkant van huizen, de tuin, hoe het komt dat je je ergens thuis voelt en wat er allemaal komt kijken bij een verhuizing.

In de rekenkringen gaan we aan de slag met tellen en meten. Bij de taalkringen focussen we ons op begin- en eindklank. Hiernaast leren we elke woensdag de letter van de week.

A.s. maandag is de algemene ouderavond. Voor de groepen 1, 4, 6 en 7 van 18.00 – 19.00 uur en voor de groepen 2, 3, 5, 8 van 19.00 – 20.00 uur.