donderdag 22 december 2022

Wat hebben we een heerlijke maand gehad in groep 2. De afgelopen tijd hebben we gewerkt aan het thema ‘Feest’. Na het vertrek van Sinterklaas hebben we samen de klas in kerstsferen gebracht. We hebben de boom versierd, lichtjes opgehangen en we hebben elke dag kerstmuziek geluisterd. In de informatieplaats hebben de kinderen kerstballen ontworpen met daarop een lieve kerstgroet voor iemand anders. In de huisplaats zijn er heerlijke kerstdiners bereid en in de muziekhoek mochten de kinderen hun eigen kerstlied maken. En als kers op de taart was er natuurlijk het heerlijke en gezellige kerstdiner!

Tussen al de festiviteiten door hebben we ook nog meegedaan aan een fietswedstrijd in Omnisport, waar we een prachtige beker hebben gewonnen! We zijn er super trots op. Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2023!