Groep 1-2

donderdag 29 juni 2023

Het schooljaar is voorbij gevlogen! We hebben hard gewerkt, veel geleerd en vooral veel gelachen. We zijn naar de ijsbaan geweest, hebben een ukkiepukkie fietswedstrijd gehad en hebben de koningsspelen gevierd. We zijn op schoolreisje geweest naar De Flierefluiter, we hebben een vossenjacht gedaan en we hebben lekker met elkaar gegeten tijdens het kerstdiner. Maar ook het bezoek aan de bieb en theater Orpheus mogen in dit rijtje niet ontbreken. In januari hebben we een aantal nieuwe klasgenootjes uit groep 1 mogen verwelkomen. Jullie zijn een gezellige club kanjers bij elkaar!

Deze laatste twee weken hebben we geleerd over de camping in het buitenland. We hebben vooral veel Engels gesproken op de camping. Maar ook door gebaren te gebruiken en dingen uit te beelden konden we met elkaar communiceren. Wie weet komen deze vaardigheden tijdens de komende vakantie goed van pas.

Een aantal tips voor de zomervakantie:
– Voorlezen
– Samenleesboeken lezen
– Bezoekje aan de bibliotheek
– Spelletjes spelen
– Tekenen en knutselen
– Vakantieboeken en doeboeken maken

Wij willen alle kinderen bedanken voor het gezellige schooljaar. Ze zijn er klaar voor om naar groep 2 of groep 3 te gaan! Hiernaast willen we alle ouder(s)/verzorger(s) bedanken voor de fijne samenwerking.

We wensen jullie allemaal een hele fijne vakantie!!

Liefs,

Juf Nuella & Juf Ellen