donderdag 29 juni 2023

De CITO’s zijn geweest en de rapporten geschreven. Dat betekent dat het bijna zomervakantie is.
De kinderen (en de juffen en meester) hebben de afgelopen periode erg hard gewerkt om de laatste vakken af te ronden. En wat hebben we toch veel mee gemaakt. Denk aan de Kinderboekenweek (GI-GA-Groen!), het Sinterklaasfeest, Kerstdiner, het Paasfeest, Koningsspelen, afscheid van juf Angela en juf Esther, het wennen aan meester Oktay, het hockeytoernooi en de avondvierdaagse.
We hebben samen (veel) gelachen, maar soms ook gehuild. We hebben samen gedeeld en gespeeld, van en met elkaar geleerd. En nu is het tijd om door te gaan. De kinderen zijn klaar om naar groep 5 te gaan.
Via deze weg bedanken wij de ouder(s) en verzorger(s) van groep 4. U stond vaak voor ons klaar toen wij u nodig hadden.

Juf Suzanne
Juf Elise