groep 5-6

woensdag 15 februari 2017

Wat was het leuk bij Techno Discovery afgelopen woensdag! De kinderen van groep 6 hebben hun bootjes laten varen en allerlei andere opdrachten met energie gemaakt. Top ! Met dank aan de moeders die met ons meeliepen en de begeleiders aldaar.

Rapporten en gesprekken                                                                                                                                                                                 De juffen zijn op dit moment druk met het maken van de rapporten en het voorbereiden van de gesprekken. Heeft u zich al ingeschreven?

Topo                                                                                                                                                                                                                       De kinderen van groep 6 krijgen morgen de topo van Groningen mee naar huis en de donderdag 9 maart is de toets.

Vakantie                                                                                                                                                                                                        Omdat dit de laatste Parkenpost is voor de voorjaarsvakantie wensen wij iedereen alvast veel plezier met skiën, carnaval vieren, uitslapen, bioscoop bezoek etc.